Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Pronto Zeist. Meer weten? Ontdek meer
Patrick
11 jun 2026 om 18:23
Elke keer weer top , vandaag pasta ook heerlijk en goed gevulde bak
Chris
8 jun 2026 om 20:02
pasta was weer super lekker. helaas wel 2e x achter elkaar dat het fout is gegaan met drinken. vorige bestelling mistte een cola. na gebeld zou nabezorgd worden, niet gebeurd. nu cola besteld en fanta gekregen. gebeld maar geen contact. pasta was top
Thijs
5 jun 2026 om 20:02
Het pizzadeeg zelf is enigszins flauw/zoutloos. De pizza's zelf waren weer lekker.
Thijs
29 mei 2026 om 20:33
Gelukkig werd ik gebeld, maar aanvankelijk had de bezorger dus een verkeerd huisnummer doorgekregen. De pizza's waren prima.
Karin
29 mei 2026 om 19:06
Pronto's pizzas zijn altijd geweldige kwaliteit, en de bezorging was weer heel netjes! Blij mee.
Elif
14 mei 2026 om 1:40
Well prepared and very delicious
Manuel
13 mei 2026 om 20:34
Er ging iets mis met de bestelling. Supernetjes opgelost, zeer tevreden. Heerlijke pizza!
Earvin
2 mei 2026 om 0:57
Heerlijke pizza’s
Panos
29 apr 2026 om 17:14
wauw! wat een smaken
Alfons
28 apr 2026 om 16:01
pizza was koud bezorgd,
Sandra
27 apr 2026 om 20:27
flauw en niet goed gebakken
Fran
23 apr 2026 om 21:15
Er ging iets fout en ze hebben het heel goed opgelost